@ ג'רוזאלם.

סאות'רן לורד מודיעים על הוצאת הויניל המיוחדת של ההופעה של OM בירושלים. כל מי שהיה נוכח בהופעה שלהם בעיר הקודש, וזו לא אני, יצא משם עם הלסת מחוברת לרצפה. יש גם את אלו שמפריזים – פאק, אני בטוחה שלא – וזועקים אל השמיים שמה שהלך שם היה חתיכת הסטוריה. אז עם סינדרום ירושלים או לא, אני בטוחה שהיה מדהים. בתל אביב היה שמיימי, וכבר כתבתי את זה (למרות שמילים רבות נעתקו מפי), ואם אדון סיזנרוס היקר לא היה בסטלה יותר מידיי טובה בסוף ההופעה התל אביבית (חה, חה), אז יש מצב שהצמד, על המתופף הטרי, על אפם, ועל חמתם, חוזרים לכאן מתישהו "בשנה הבאה".

לא רואים טוב בוידאו הזה, אבל מקורות מוסמכים מוסרים לי ששומעים לא רע (מאיפה לי לדעת, אין לי כרטיס קול). אז על החיים ועל המוות, הכל או לא כלום.

וכל מה שאני רוצה להגיד, בעצם, זה שאני מתגעגעת אליהם. אני באמת, באמת, מתגעגעת אליהם. אם יש משהו, מישהו, שאני רוצה לחוות שוב, זה OM.

7 מחשבות על “@ ג'רוזאלם.

  1. נו, מי מרים את הכפפה ומוציא פטנט על bass hero?

    כריס הקיוס (המתופף הקודם, שליווה את סיזנרוס בסביבות עשרים שנה), עזב את ה-"להקה" זמן קצר אחרי ההופעות בארץ. הנשמות הרעות אומרות שזה בטח בגלל שנמאס לו מהשריטות של סיזנרוס. יכול להיות שהן צודקות, אבל אני מעדיף לחשוב שסתם בא לו לשנות אווירה.
    במקומו הצטרף הבחור שמתופף ב- grails.

  2. ווי, איך לא הכרתי את הלהקה הזו? ממש עשית לי את היום כאן. הגעתי במקרה, אבל נשארתי בהנאה.

    תודה,
    יוסי.

להשאיר תגובה

