את מוכרת לי

והכי מצחיק זה שאני חוזרת לכתוב בבלוג, והמחשב המאותגר שלי לא מצליח למצוא את כרטיס הקול. כך שעצמי מול מסך א' ואנוכי מחוברת לאוזניות שמחוברות למחשב נייד ב' שצולע גם ככה, ולוקח לעצמו רבע שעה בשביל לפתוח קובץ של שיר או לנגן דיסק. השולחן הזה נראה כמו הסיפון של האנטרפרייז, עם שני מחשבים והמון אורות מנצנצים, אבל בחלל גם ככה אף אחד לא יכול לשמוע אותך צועק, כך מספרים, אז מי צריך כרטיס קול? מערכת הסטריאו בחדר נפרד, ואני הידיים שלי קצרות אני, בקיצור, אי אפשר לשמוע מוזיקה כמו שצריך בבית הזה. טכנולוגיה בתחת שלי.

למען האמת אין לי כל כך מה להגיד, בסך הכל התגעגעתי לקליק-קליק-קליק של המקלדת ולעמוד האדמין של הוורדפרס. לא, אין לי מה לספר. גם לא כמה אני אוהבת את He is Legend, שעובדים עכשיו על אלבום חדש שנשמע בינתיים קצת רכרוכי אבל לפחות משאירים לי את Suck out the Poison, הקודם שלהם, כמזכרת. ובכלל, מבין כל להקות המטאלקור שמציפות את העולם העבש הזה, הם הלהקה הכי מקורית בנמצא, הם ו Maylene and the Sons of Disaster שדווקא לא עובדים על אלבום חדש ככל הידוע לי, כך שאין עדיין סכנה ברורה להתרככות באופק.

נראה שסאות'רן רוק הוא סוג של אימו חדש, טרנדי אבל עם ביצים, וכשמשלבים אותו עם מטאלקור יוצא וואחד מיקס מלהיב לדופקי הראש של המאה ה21. וזה נורא מצחיק אותי להסתכל על קליפים בהופעות חיות של Maylene ביוטיוב ולראות קהל שמורכב מילדי אימוקור שמנענעים את הראמפ שלהם. והכי מהמם זה שלסולן של Maylene קוראים דאלאס. בחיי, קוראים לו דאלאס. וכשאתה רדנק (אימו, אבל עדיין) וקוראים לך "דאלאס" זה כמו להיות עבריין שקוראים לו "נתניה". כן, כן, אולי אין לי סאונד במחשב אבל ידע דמוגרפי יש גם יש.

אין לי ספק בכלל שמבין ההיברידים העכשוויים של הרוק והמטאל, שתי הלהקות האלה מחזיקות את הראש יפה יפה מעל המים. המון נשמה, המון גרוב, המון בלון, והנה עוד הוכחה, למי ששכח, שגם מדברים שכולנו שמענו עשרות פעמים בעבר אפשר ליצור משהו חדש וייחודי שיכול להעיף למרחקים.

~

He is Legend
Maylene and the Sons of Disaster
האתר הרשמי של עיריית נתניה

11 מחשבות על “את מוכרת לי

  1. הו. פוסט חדש. מזלי שלא קיבלת את העסקה ההיא אחרת גם אני הייתי צריך לכתוב:)
    בכל מקרה, נהניתי לקרוא אפילו אם "אין מה להגיד" את מעניינת והפוסט הזה קצת מזכיר את הבוטיק בתחילת הדרך שלו, בימי התום שלפני הההצלחה המסחררת וקהל האיצטדיונים:)

  2. איך את עם האיטיים יותר? אני כבר לא שומע הרבה מטאל, אבל דווקא סלאדג' על שלל גווניו נשאר לי רלוונטי. איכשהו הרכבים כמו weedeater נשמעו לי יותר אמינים מכל האימוקורז האלה.

    http://www.myspace.com/weedeater

  3. סלאדג' תמיד רלוונטי 🙂 ווידאיטר הם בסדר, לא יותר מזה ולא פחות מזה. האלבום האחרון שלהם היה די נוסחתי, שזה אוקיי אם כי לא מלהיב. מה שכן, הקאבר ל Gimme back my Bullets עשה חסד גם איתם וגם עם המקור. לא התעלה חלילה, אבל בהחלט ראוי ומעניין. אני לא רואה אותם מתפתחים לאנשהו, THOUGH.

  4. כיף גדול שחזרת. בבקשה המשיכי לכתוב כאן, גם אם זה רק כדי להודיע שאין לך על מה לכתוב

כתיבת תגובה

