לאן עכשיו, פיטר?

1.jpg

כמה שאני שמח למצוא אותך כאן! מזה יומיים שאני משוטט באיזור, משתדל להתרחק עד כמה שאפשר מההמולה מאחוריי. אם אצמצם את עייניי ואאמץ קצת את המחשבה והריכוז, אוזניי עוד יוכלו לאתר ממרחק את התותחים הרועמים, אתה שומע אותם שואגים, פיטר? אתה שומע את היריות ואת קריאות הקרב? אתה מריח את אבק השריפה? כן, רק רגע, המתן שאתיישב לידך, ארים רגל, ועוד אחת, בחיי, איזו סירה כחולה ויפה השגת לך, מאד נעים פה, פיטר, נחמד מצידך שאתה מחכה לי, הנה, התיישבתי, נוח לי, אפשר לצאת לדרך. פיטר, כבר שבועות שאני לא ישן, אני עייף, אבל לפני שאלך לישון, אני צריך… פיטר, הפצעים שלי, הם נעלמו, הבט, הלכלוך, הוא איננו, הכתמים, אני נשבע לך שהם היו פה לפני רגעים מספר, פה, ופה, ומאחור, הם, אולי מסתתרים בצד השני, אבדוק, לא, קשה לי, התחושה בידיים מתרחקת ממני, אתה חייב להאמין לי פיטר, הם כיסו אותי כולם, מאז כלי הברזל שהתנפץ למולי בשדה ההוא והאדמה שהוטחה בפניי שניות ספורות לאחר מכן.

פיטר, כבר שבועות שאני לא ישן, אני עייף, אבל לפני שאלך לישון, אני צריך, אני חייב… פיטר, אתה מאמין באלוהים? משעשע, הרי הוא שלח אותך לכאן, בוודאי, אני מתנצל, אני לא במיטבי, מנומנם, כמובן, מדוע אני שואל, ובכן, בשדה ההוא, אני חושב שראיתי את אלוהים, אוהו, אני חושב, אני לא בטוח, הוא מעולם לא נגלה אליי לפני כן, ואף פעם לא הטרדתי את מנוחתי בעצם קיומו. אבל שם אני מאמין שראיתי אותו בפעם הראשונה, ואני אומר לך, לא פעם ולא פעמיים, ואני חושב שהוא נגלה אליי כשהילכתי ביניהם, ולכל אחד מהם היה את האלוהים שלו, והוא זרח מתוך הפנים השלוות שלהם, שהיו מחוברות לגוף השלוו שלהם, שהיה שרוע על האדמה, שהייתה יכולה להיות שלווה, אם לא הייתה ספוגה בשמן מכונות, וכורעת תחת משקל הדמעות של כולנו, וככל שהתבוננתי בהם יותר יכולתי להשבע שאני רואה את האלוהים שלהם, מכופף וממוקד, עסוק בסידורים האחרונים לקראת ביקורם אצלו, ככה לימדו אותי פעם, ותהיתי אם יש לו קצת ניירת, אתה יודע, בירוקרטיה שכזו, וארגוני תקציב, וכוח אדם, ואם יש בכלל מקום לכולם, כי השדה ההוא נמשך עד הרבה מעבר למה שיכולתי לקלוט.

מעניין, הנה הם מתקרבים אלינו בסירות כחולות ויפות משלהם, כל הנהר מלא בהן, פיטר, אני מניח שיש לך הרבה עבודה, ואני, כבר שבועות שאני לא ישן, אני עייף, אבל לפני שאלך לישון, אני צריך, אני חייב שתגיד לי לאן עכשיו, היית טוב אליי, והצעת לאסוף אותי בסירה הכחולה והיפה שלך, מה אתה אומר, זו הסירה שלי עכשיו, כן, ואין צורך במשוטים כלל וכלל, אם כן אוכל לשכב על הגב ולצפות בעננים עד שאירדם, כמו שאני אוהב, בשדה ההוא לא היה פנאי כלל וכלל, והעננים נבלעו מאחורי וילון שחור וכבד, והנה עכשיו הוילון נתלש מהם, וזמן יש הרבה, זה נפלא, פיטר, לאן עכשיו, הכל מוכן אתה אומר, בסדר, הכל מוכן, שום דאגה, טוב, אני עשיתי את שלי, עשיתי כל מה שיכולתי, פיטר, עכשיו תורך.

3.jpg

2 מחשבות על “לאן עכשיו, פיטר?

  1. יפה יפה.
    הייתי צריכה לקרוא פעמיים.
    הפעם הראשונה ובפעם השנייה עם השיר ברקע.
    זה הרבה יותר טוב עם השיר ברקע.סטייה שלי כנראה:)

להשאיר תגובה

