פימפ מיי ליפ-סינק

ישנן שאלות קיומיות שלעולם לא יינתן עליהם מענה הולם ונבצר גורלן להשאר בגדר תעלומה. האם יש חיים אחרי המוות, האם אלביס נצפה מתהלך על חופה של מאליבו בשבוע שעבר, האם סלאייר נאצים, ועוד כהנה וכהנה. אחת התהיות שמטרידות את מנוחת עצמי ואנוכי בשבועות האחרונים מנסות לעמוד על טיבו של המנוע מאחורי ה RIAA, ארגון תעשיית המוזיקה האמריקאי, המוכיח פעם אחר פעם שאפשר להיות מעצבנים וצודקים בו זמנית. אנחנו מאמינות שמאחורי הארגון עומדת סוללה משומנת של לארס אולריכים קטנטנים וקופצניים, שיכולים לעמוד בקלות על הראש, לטפס על הקירות ולאתר ממרחקים קבצים לא חוקיים בעזרת רדארים מיניאטוריים כמעט כמוהם ששתולים להם באוזניים.

עד לא מזמן רדפו בקנאות האולריכים את משתפי ומורידי הקבצים למיניהם, ולאחרונה החלו מרחרחים גם סביב יו-טיוב והחליטו שהם רוצים ביס בטוסיק של המשתמשים שמעלים קליפים מכל סוג שהוא. "אין פה אהבה, רק גללים של חמורים" אמרו פה פעם, ונראה שכך גם עם המגמה המתפשטת ביו-טיוב: אם אהבת שיר עד כדי כך שהרגשת צורך עז לצלם את עצמך שר אותו בכאילו בעוד הוא מתנגן ברקע – ביס בטוסיק תקבל גם תקבל, ואחריו גם יורידו לך את הראש.

גם הם חזק בליפסינק

חברת הסלולר האמריקאית סינגולר החליטה לפעול בהפוך-על-הפוך ולשתף פעולה עם קרימינלי המצלמות. אם לא תוכלו לנצח אותם, הסתחבקו איתם, וזה בדיוק מה שהם מציעים בתחרות החדשה שלהם. מידיי חודש הם מציגים שיר של אמן עולה, מספקים את המילים שלו ומדרבנים את הגולשים לשלוח סרטוני ליפ-סינק מעשה ידיהם. בסוף כל חודש זוכה אחד הליפ-סינקרים בפרס מכובד של 5000$ וכן בתהילת 5 דקות באתר המבצע ובאתר המייספייס הרשמי שלו. החודש מועמדת זמרת בשם לה-טויה, וכולם מוזמנים לנוע לצליליה ולמלמל למילותיה.

המטרה של הפרוייקט, כמובן, ברורה: שיתוף פעולה סחבקי ומחבק עם הגולשים תוך אימוץ טרנד אינטרנטי אופנתי, תמורת דחיפת פרסום לאמן ולמוצרים סלולריים שקשורים אליו – רינגטונים, טפטים, תמונות ושאר קשקשת ברשת הסלולרית. התוצאות המצולמות, כצפוי, מוזרות לעיתים ומטופשות לרוב, אבל בעיקר ממכרות. שווה להציץ.

7 מחשבות על “פימפ מיי ליפ-סינק

  1. נו, כבר עשו גם את זה לפני שבועיים. זה נורא, הטכנולוגיה הזו — תמיד אני מגלה שאני מגלה הכל באיחור. בעיקר מבאס אותי הקליפ החדש של היה-יה-יהז שמורכב מקטעי ליפסינק שמעריצים שלחו, כי אם הייתי שומע על זה בזמן הייתי גונב מצלמת DV ומשתתף בעצמי (בתפקיד KarenO, כמובן. אני חושב שיש לי גרבי רשת אדומות איפשהו בבוידעם).

  2. גם אני אצטרף לשי ואראה קליף של ליפסינק שאני אוהבת

  3. מה אתם מקשקשים… הליפ סינק זה ה-דבר עכשיו. לראייה ליטל מייזל וה HEY שלה וכל מה שהולך עכשיו ביו-טיוב… בכלל יו-טיוב החיה את ה"ז'אנר" הזה מחדש

    מי זאת הלה טויה הזאת? לא ג'קסון אני מניח.

  4. מה פתאום גונבים, מכרתי להם את הכותרת בעבור חופן דולרים.

    אהוד, מה יגיד אקזיביט?

להשאיר תגובה

