יאללה מכות

1.

אז מה בא קודם, הקאבר או התרנגולת? באתר המבדר Cover vs. Original ניתן להעלות הצעות לסקרי הצבעה שבאים למדוד קאברים אל מול השירים המקוריים שלהם, לקבל מעט מידע על כל אחד מהביצועים ולשחק במיני-מלחמת העולמות. העיקרון פשוט: על המסך מוצגים שני הביצועים, וכל מה שנדרש מהגולש הנלהב הוא הקלקה על הביצוע העדיף. אפשר ואף מומלץ גם לעודד מיציע הטוקבקים תוך כדי הקרבות הניטשים באתר, ואני מזמינה את כולם לשנות את תוצאות הקרב המתחולל על אדמת Across the Universe לפני שיהיה מאוחר מידיי.

it's on

 

***

2.

הבוקר שמחתי לגלות דרך עמוד המייספייס של מלנכוליה אהובי, מארק לאנגן, שהוא מגיע לארץ ויופיע ביחד עם הטווילייט סינגרס בסוף אוגוסט. בתור תגובה להודעת גוף-שלישי טיפוסית בבלוג שלו כתבתי שאמנם אני לא מתחברת כל כך לט.ס, אבל אני מאושרת שהוא בא ואשמח להגיע להופעה, ולו רק בשביל לשמוע חרחור אחד מכיוונו. לאחר חמש דקות של ריחופים ברקיע התשיעי גיליתי שהתגובה שלי בבלוג נגוזה, ובמקביל חיכתה לי הודעה אישית מ-נכון, מארק לאנגן. לרגע קט ציפיתי לניסים ונפלאות מכיוונו, אבל מדובר היה, כאמור, בחלקיקי שניות בלבד: ההודעה נזפה בי קשות והורתה לי שלא להעיז ולהגיע להופעה בכלל אם אני מזלזלת בטווילייט.

עצמי ואנוכי נדהמנו לגלות שהבחורצ'יק שמופקד מטעם ה Beggars Banquet על תחזוקת האתר של לאנגן הוא גם עריץ מוזיקלי לא קטן. השבנו לו באובר-התרגשות שזכותנו המלאה לטעם מוזיקלי עצמאי, והעובדה שאנחנו לא ממש מתחברות לפרוייקט של דאלי לא הופכת אותנו לחוטאות. האהבה שלנו, כך המשכנו, מופנית במקרה הזה אך ורק למארק לאנגן, והציפייה שלנו להופעת חלומות ממנו היא ביצועים של חומרים שלו ולא שיתופי פעולה או ביצועים עם אמנים אחרים (אלא אם כן מדובר בליין סטיילי, כמובן, אבל.). כמו כן ציינו שנגיע להופעה על אפו ועל חמתו של הדיקטטור וגם של מארק, אם זו דעתו בעניין, והרי מערכת היחסים שלנו היא גם ככה חד צדדית.

בתגובה קיבלתי משפט קצר שדימה אותי לבואשת, נמחקתי בהפגנתיות-רשת אלימה מרשימת ה"חברים" של המלנכוליה, וכדובדבן לקצפת בורכתי גם באיגנור עצבני. שנאמר, שמור אותי מחבריי (במייספייס), מאוייבי אשמר בעצמי. 

5 מחשבות על “יאללה מכות

  1. אמממ – בתור אחד שלא שם קצוץ על האדון, יצירותיו מאז ומתמיד ובאופן כללי על היומרה המגעילה של מנהל המיי-ספייס שלו להדק "חברים" ו"מעריצים" תחת אותה ההגדרה –
    אני חושב שהבנתי שיש לך מיי ספייס.
    תביאי לי לינק 🙂

  2. זה באמת מסריח. עם זאת – אני מזמין אותך לבירה חברית בהופעה של טוויילייט, עליי! 🙂

  3. יופי! עכשיו אם הטווילייט יבריזו, יהיה לנו את מי להאשים.

  4. אחח, קשה לי עם האתר הזה – 73% מהמצביעים מעדיפים את הגרסא של נירוונה ללייק אוף פייר?! מעניין כמה מהם בכלל שמעו את המקור מלכתחילה :-). מזכיר לי איך המעטים הבודדים שעוד מכירים את "diane" משוכנעים שמדובר בשיר שבוצע במקור ע"י ת'ראפי האירים ולא שמעו מעולם על האסקר דו. כזה שיר נפלא שגורם לרוב הלהקות ה-"אלטרנטיביות" של חמש עשרה השנים האחרונות להיראות לחלוטין לא רלוונטיות וכמעט אף אחד לא מכיר אותו… עצוב.

    שיטוט מקרי ביוטיוב בחיפוש אחרי קליפים של המיט פאפטס (מעניין למה… :-)), חשף אותי להופעה שלמה של האסקר דו מ-1985 שהעלה הבחור הזה. זו קרוב לוודאי ההופעה הטובה ביותר שמצאתי ביוטיוב עד עתה – פשוט מדהים. מקווה שזה מפצה במשהו על עוגמת הנפש עם לנגן…

להשאיר תגובה

