גם אני רוצה להיות שרון אוסבורן

לפני ימים ספורים יצא לדרך בסערה פסטיבל האוזי אוסבורן-וחברים השנתי, האוזפסט. במשך כמעט חודשיים ינדוד הפסטיבל לאורכה ולרוחבה של ארצות הברית, יציג ויקדם להקות וכמו תמיד יכלול הופעות (אחרונות EVER, כך מסתמן) של אוזי אוסבורן, שהגה והתניע עם שרון אשתו את הפסטיבל לפני עשר שנים בדיוק. רק העובדה שאוזי הגה משהו בטריליון השנים האחרונות מחממת את הלב.

אחותי, העיניים שלך אדומות.

השנה תפתח לראשונה תחרות "מיס אוזפסט", בה יוצגו לראווה עשרות בחורות שיתמודדו על תואר מלכת היופי של הפסטיבל. מדובר בתחרות "מיס אמריקה" לכל דבר, רק עם טוויסט קעקועיסטי ועם קהל צופים הרבה יותר צעיר והרבה, הרבה יותר חרמן. מכל עיר אליה יגיע הפסטיבל, תוצגנה באתר הרשמי שלו תמונות של הבחורות המעוניינות להשתתף בתחרות. הגולשים מוזמנים לדרג את הבנות, במיטב מסורת ה Hot or Not, ובעיקר לרייר טוקבקים סקסיסטיים וחסרי טקט ("שמישהו יקנה לה חזייה!", "הם יעשו איתך כיף מאחורי הקלעים, זה בטוח!", "איפה מצאתם אותה, במוסד לגמילה מסמים?"). זוכות הביניים, בעלות הדירוגים הגבוהים ביותר, יקבלו במתנה כרטיסים לפסטיבל שיגיע לעירן, במסגרתו הן יועלו לבמה המרכזית כלאחר כבוד ויזכו להרבה תרועות "הווהוהוהוהו! ציצים" מהקהל. הזוכה המאושרת שתעבור את כל המיונים המפרכים ותזכה לדירוג הגבוה ביותר מבין הפיינליסטיות, תוכתר בחגיגיות במסגרת יומו המסכם של הפסטיבל, תקבל חיבוקי מסבא אוזי וגם כרטיס טיסה מסביב ליבשת הצפון אמריקאית עם חבר או חברה.

עצמי ואנוכי החלטנו להגות את פסטיבל ה"ליהיאפסט" העתידי, שיכלול את תחרות ה"מיסטר ליהיאפסט", במסגרתו גם המקלדות שלנו תוכלנה לצעוק טוקבקים מפגרים. חשבנו בינתיים על: "היי! לאן אתה הולך עם הכרס בירה הזאת?!", "איפה מצאתם אותו, בפח הזבל של קלי אוסבורן!?" וגם "שמישהו יקנה לו חזיה, הוא גם נראה כמו קלי אוסבורן!".

9 מחשבות על “גם אני רוצה להיות שרון אוסבורן

  1. "…וכמו תמיד יכלול הופעות (אחרונות EVER, כך מסתמן) של אוזי אוסבורן…"

    לא הבנתי בשביל מה הסוגריים. לבנאדם הזה היו יותר סיבובי הופעות פרידה מאשר הופעות רגילות. אני מאנייק אם גם בגיל תשעים, שרון לא תוציא אותו לבמה מחובר לקטטר למלמל משהו שאמור להיות iron man. כמו שניתן לראות, אני גם די מטיל ספק ביכולת שלו להגות דבר כלשהו ונותן את מלוא ה-"קרדיט" המפוקפק לאישתו – מבחינתי היא האחראית הראשית לפסטיבל הווייט-טראש הזה (למרות שאני עדיין זוכר את התוכניות הלא ממומשות שלי לערוק מצה"ל, על מנת לצפות במלווינז מעצבנים את קהל הקורן/לימפ ביזקיט של אוזפסט 98'…).

    🙂

    נ.ב. תגידי לי רק איפה מגישים מועמדות ואני כבר אדאג לטפח את כרס הבירה!

  2. לא הבנתי- אם התחרות הזאת שלילית בעיניך, למה לעשות את ההפך יהיה כן בסדר? אני לא באמת חושב שאת הולכת לעשות תחרות כזאת, אבל ברמת הרעיון- האם תחרות כזאת לא תהיה בעיתית גם לכיוון ההפוך?

  3. אסף – זה די נכון, מסתמן ששרון היא באמת הדלק למנוע הסתום של אוזי כבר מימים ימימה. וויט טראש איט איז, אנד איי לייק איט. אגב בשנה שעברה בלאק סאבאת' נתנו באיחוד נהדר, לטעמי 🙂 לגבי הליהיאפסט: בקרוב האתר הרשמי, כנראה!

    AP – לא חושבת שהתחרות הזו כל כך שלילית בעייניי, הייתי אומרת : מבדרת. מבדרת בגלל הבנות הפאתטיות שמוכנות להופיע בה, ומבדרת בגלל קהל הצופים והמגיבים והמבקרים שיחזו בהן. אצלי אין איפה ואיפה, לכן יהיה נפלא אם תהיה תחרות "מיסטר" כזו שגם הבנות ירגישו מה זה לזרוק הערות מטופשות בטוקבקים ולהריע מהקהל בהתלהבות. למרות שנראה כאילו חלקן עושות את זה כבר עכשיו… אחד מהדיונים שמתנהלים שם בטוקבקים הוא אם יש סיכוי לזכות למישהי שלא תוריד את החולצה בתמונות או על הבמה. תתפלא אבל הרוב בעד להשאיר אותה ולבחור את אלו שבאמת נראות גירלז-נקסט-דור ולאו דווקא את האמזונות הצפויות. הכל עניין של השקפה ידידי.

  4. AP, ציניות, הומור, קצת, אולי, תשתה משהו? HAVE A CIGAR, מה אתה אומר?

    ליהיא, תעשי לי טוקבק, את הכי הכי כשאת פמיניסטית רדיקלית.

  5. אני מציע את עצמי כמועמד ראשון בליהיא-פסט. יש לי קעקוע אבל אני לא מוריד חולצה. דיל?

  6. דיל דיל, מעולה לעולה כוחנו עולה יא חביבי! אסף, מאחוריך, קדימה להסתער על ה six packs

    שאולי – עזוב אותי, באמאש'ך

  7. אני מתנצל, כנראה באמת פיספסתי את ההומור. כשאני קורא משפטים כמו "טוקבקיסטים סקסיסטיים וחסרי טקט", "בנות פאתטיות", "טוקבקים מפגרים" אז אני נוטה לחשוב שלכותב יש משהו שמפריע לו. טעות שלי.

  8. אני יכול להציע את עצמי. אנשים יוכלו לצעוק "שמישהו יביא לו משהו לאכול!" ו"ההרואין-שיק כבר יצא מהאופנה" וכולי תקווה שמישהי תצעק "יאו איזה כוסון אני מתעלפת!!1".

להשאיר תגובה

